Let op: wij zijn verhuisd! Het nieuwe adres is: Jelle Zijlstraweg 210, Zwaag

Klachten:

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of via het contactformulier aan ons door te geven. Dit kan per e-mail of reguliere post. We zullen u klacht zo spoedig mogelijk bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Vitelli Coffee

Jelle Zijlstraweg 210

1689ZX Zwaag

 

info@vitellicoffee.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Tevens bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).